26 Eylül 2010 Pazar

Limonlu Kek





Malzemeler:
1 Paket Buğday Nişastası
3 Yumurta
1 Su Bardağı Şeker
1 Çay Bardağı Sıvı Yağ
Kabartma Tozu
Vanilya
1 Limon Kabuğu Rendesi

Kek zamanı geldiğinde pratik bir kek tarifidir bu. İçinde un olmadığı için de çok hafif bir tadı var. Ayrıca içine limon kabuğunu koymadan yapıp süper bir pasta keki elde etmiş olursunuz. Deneyin çok seveceksiniz.

Yapılışı:
Şeker ve Yumurtalar iyice çırpılır. Nişasta, yağ, kabartma tozu ve vanilya konup karıştırılır. Limon rendesi nide ekledikten sonra yağlanıp unlanmuş kek kalıbında 180 derecede ısınmış fırına konur. 30-40 dk pişirilir.
Ortalama pişirme süresi: 50 dk
Afiyet Olsun

6 yorum:

  1. selam bende denicem bu tarifinizi...güzel tariflerini bekliyoruzzzzzzzzz:)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim maybe... beğeniniz beni yüreklendiriyor. elimden geldiğince yeni tarifler paylaşacağım, zevkle...

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize saglik. Tam yenilesi bir kek görünümünde. Sadece nisastali ben de denemek isterim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim nesrin hn. sizin tariflerinizle de sitem renklenecektir eminim.. :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, iste bende geldim,tanisalim dedim, izleyicin oldum. Guzel paylasimlarda bulusmayi umuyorum, sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Çok memnun oldum tanıştığımız için..Kekinizden de bilr dilim aldım :) ellerine,emeğine,yüreğine sağlık..

    YanıtlaSil